dinsdag 31 oktober 2017

Vakantie scraps - Urlaubscrap (Circle Journal Layout Tausch Gruppe)

Dit weekend heb ik de volgende opdracht van de Circle Journal Layout Tausch Gruppe van Jennifer Pauli klaargemaakt namelijk een herfst scrap. Deze kan ik jullie nog niet tonen, maar wel de vorige scrap met als thema vakantie. Je maakt 8 keer dezelfde scraps en verstuurt deze naar Jennifer en deze verdeelt het weer naar iedereen, dus je krijgt 7 verschillende terug. Op die manier kan je heel mooi ideetjes uitwisselen en kijken hoe een ander het aanpakt. De bovenste is natuurlijk de mijne. Je moest natuurlijk ook iets over jezelf vertellen en over de foto van de vakantie die je koos. Ik heb alle tekst netjes verstopt in het kleine blauwe envelopje bovenaan. De foto's zijn gemaakt in Oostenrijk, mijn favoriete vakantieland. Gelukkig hebben wij leuke stempels van Stampin' Up! waarmee ik een heus vakantielandschapje kon maken, de bergen natuurlijk en zelfs een edelweiss rechts onder. De andere dames hebben stuk voor stuk ook schitterende creaties geleverd en het is vooral interessant te zien hoe zij het aangepakt hebben.
This weekend I finished the scrap from the Circle Journal Layout Tausch Gruppe from Jennifer Pauli. You need to make 8 scraps with one theme and send it to her and she divides it again and you get 7 different scraps back. So nice to exchange ideas with each other in this way. This weekend I made an autumn scrap but that I cannot show yet, the scrap I show here is from the previous one which was with a holiday theme. I chose my favorite country Austria and the text about myself and the country is hidden in the little blue envelop on top. My scrap is the top one and the others are the ones I got back and I love them all. Very nice to exchange ideas like this.

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Leuk initiatief. Je hebt je layout mooi gedecoreerd met je stempels. En zie ik daar op een van de layouts due je kreeg de reuzegrote beelden van Esjberg ... ik krijg heimwee naar een leuke Denemarken vakantie, dat is samen met Frankrijk mijn lievelingsvakantieland.
Fijne dag
Nancy

Angelique zei

Mooie LO maakte je van je vakantie, Oostenrijk is ook mijn favoriete vakantieland. Leuk om zo van anderen hun LO te kunnen bekijken.
lieve groetjes Angelique