zondag 3 december 2017

Advent

De eerste zondag van Advent alweer. Wat vliegt de tijd voor wij het weten is het kerst en zwaaien wij 2017 alweer het jaar uit. Dit jaar maakte ik voor mijn Oostenrijkse vrienden een adventskaart met de prachtige stempel die wij een tijdje terug gratis konden krijgen. Een kaartje dat makkelijk in veelvoud te maken was, want helaas was mijn tijd beperkt. Ik heb dit nog met de Misti gemaakt maar wacht nu vol spanning op het nieuwe hulpapparaat van Stampin'Up! namelijk de Stamparatus die zal het mij nog makkelijker maken voor volgende keren.
First Advent already, time is flying and soon it will be Christmas and we will end 2017. This year I made Advent cards for my friends in Austria with the very nice free stamp we got a while ago. It was an easy way to make them with my Misti but I am waiting for the new tool of Stampin'Up! the Stamparatus which will make it easier in the future.

Geen opmerkingen: