zondag 15 april 2018

Sara

50 worden, betekent dat je Sara ziet, tenminste hier in de omgeving. Of het dan een krasse oude dame is of een dametje dat vol overtuiging dansend met haar knotje in het haar en haar handtas aan de arm door het leven gaat, dat weet ik niet. In elk geval weet ik wel dat ik dit jaar ook deze kaap van 50 bereik. Een bijzonder jaar dus. En dat betekent toch ook wel iets bijzonders doen voor zoveel creatieve personen onder ons. Daarom zal de meest originele kaart/creatie een prijs ontvangen in de vorm van een leuk stempel set ter waarde van 21 euro dat je zelf mag uitkiezen. Wat moet je daarvoor doen? Zorg dat je creatie voor 17 mei toekomt, zorg dat het jouw persoonlijkheid uitstraalt en natuurlijk dat het ergens een verwijzing naar 50 of Sara draagt zodat ik weet waarom je het maakt. Ik ben benieuwd naar jullie creativiteit. 
Je kan het opsturen naar: Caroline Van den Neste, Toermalijnsingel 45, 4533 AT Terneuzen.
En wie weet ben jij de winnaar van de hoofdprijs, er zullen ook een viertal troostprijzen zijn, dus aarzel niet en neem deel.
50 means seeing Sara here in our country, no idea if it is everywhere. This year I will be reaching that age at 17th May. And as this is a special year I want to give away a nice gift, a stamp set worth 21 euro. What do you need to do for this? Send me your creation with the link to Sara or 50 so I know it is for this purpose you send me something. It can be anything, the most original one gets the price and four others will also get a little price.
Where do you send it to? Caroline Van den Neste, Toermalijnsingel 45, 4533 AT Terneuzen. Be sure it is here before the 17 th of May.
I made this special fold card today for you all to give you inspiration, no idea if you see a 50 year old as an excentric lady drinking alcohol or a lady dancing with here handbag on her arm. I love the card.

Geen opmerkingen: