vrijdag 6 april 2018

Wijn kaarten - wine cards

Vandaag zien jullie twee kaarten die ik een tijdje terug heb gemaakt, de ene heeft ook al een voorzijde gekregen, de andere door de griep helaas nog niet. Het laat zien dat je op twee verschillende manieren met dezelfde stempels een heel ander geheel kunt verkrijgen en dat ondanks het feit dat het toch twee keer dezelfde type kaart is. De ene keer kleurde ik in met alchohol markers de andere keer bleef ik in een bruine tint. Op de bruine kaart heb ik ondertussen ook een tafereeltje gemaakt met een hostess set. Dit type kaart komt weldra beschikbaar voor een workshop, meld je dus aan.
Today I show you two cards I finished before I got ill, two different views but with twice the same type of card and the same stamps. The only difference is the way I colored them. One of them is colored with alcohol markers the other just stamped in brown colors. I love both of them, they have a different feeling if you look at it. This type of card will be topic of a workshop soon, so if you want to come, just send me a message.

1 opmerking:

SylS creaties zei

Heel mooi gedaan!
fijn weekend!
Syl